♥♥♥♥hisss







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





** به گذشته برنگرد **

  

هـَـ ـرگـِــز بـِـه گــُذَشــ ـتِـهــ بـَـرنـَـگــ ـَـرد؛

اَ گـَ ـر  سـیـ ــنـدِرلــا بَـرایــ ـــ بـَـ ـردآشـ ـتَـن

کـَفـشـ ــشـ بَــرمـیـگــَشـ ـتــــ،

هــیـچـوَقـ ـتـــ ...

یــ ـکــــ پــِرنــسـ ـســـ نــمــیـ ـشُــد...!

************************************

پ.ن: خــُدآیا ڪِـآش وَقتــے داشتـے

آدمـآرو مـے آفــَــریدے

آغوش ِ هـَــر آدمے

فَقط قَــــد ِ פــــوآے خُـودِش بـــــود ...!

************************************



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت16:07---4 شهريور 1393
هم از سکوت گریزان، هم از صدا بیزار
چنین چرا دلتنگم؟! چنین چرا بیزار
زمین از آمدن برق تازه خشنود است
من از شلوغی بسیار ردّ پا بیزار
قدم زدم! ریه هایم شد از هوا لبریز
قدم زدم! ریه هایم شد از هوا بیزار
مرسی بهم سر زدی منم لینکت کردم
پاسخ:♥ممنون خانوم


khatere98
ساعت11:13---3 شهريور 1393
ب سلامتی همه اونایی ک حالشون خوب نیست اما می خندن تا حال بقیه گرفته نشه….


㋡ naeeme ツ
ساعت19:02---27 مرداد 1393
تـ♥ـنــهــايـ♥ــي را بــايــســتــي بــه

خــــ♥ـــط بـــريــل مــيـ♥ـنــوشـ♥ـتـنـد.

شـنـ♥ـيـدن كــافـ♥ــي نـ♥ـيــسـ♥ـت

بـ♥ـايــسـ♥ــتــي لـمـ♥ـسش كـ♥ـنــي.
پاسخ:عشق من! این بار که از کنار من گذشتی واژه ای تلخ بگو تا با آن سیگاری روشن کنم و دنیا را در دود به پشت میز همان کافه همیشگی برگردانم شاید داخل فنجان قهوه تصویر تازه ای پیدا کنیم.♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط parham در 16:1 | |